Camper vakantie zweden dag 3, 4, 5 en 6

Vakantie camper dag 3

We bleven vandaag op de camping. En onze derde dag van de camper vakantie Zweden is aangebroken. Het was helaas slecht weer. We hebben eerst een wandeling gemaakt. Later werd het echt best koud en ging het ook regenen. Toen heb ik lekker gelezen. ’s middags werd het weer droog en ging de zon schijnen. Toen konden we nog heerlijk in de zon zitten buiten. Na het eten hadden we nog een ijsje gehaald en dat was het.

Vakantie camper dag 4

Vandaag hebben we ons langzaam aan klaargemaakt en gingen we weer verder naar de volgende camping. Het was maar 2 uurtjes rijden. Onderweg vloog er nog een vogel tegen het dak aan… Rond 1/2 uur kwamen we aan op camping Habo met Nederlandse eigenaren.. We hebben even wat gegeten en toen gingen we naar het meer lopen, wat onwijs koud was en er mochten eigenlijk ook geen hondjes. We hadden gezellige Nederlandse buren, dus daar hebben we nog veel mee gekletst.

Vakantie camper dag 5

Vandaag bleven we ook op de camping. Het was best een rustige camping, dus we hebben even een wandeling gemaakt. Was wel erg mooi! we Kwamen een mooie haven tegen en ook sporen en ontlasting van elanden! Daarna werd het aardig warm, dus heb ik met mijn bikini in de zon gelezen. Ook kwam de buurman natuurlijk nog kletsen. ‘S middags was ik moe, dus heb ik even een dutje gedaan. En weer een dag van de camper vakantie Zweden.

Vakantie camper dag 6

Vandaag reden we naar de volgende camping. Onderweg reden we echt door super mooie natuur! Mijn moeder zag nog een otter en we zagen ook nog een mooie grote vogel. We kwamen aan bij camping Tiveden. Ook een camping met Nederlandse eigenaren. We kregen eerst 2 best kleine en niet zulke mooie plekjes aangewezen en daarna hadden ze toch nog een mooier plekje voor ons gelukkig! De camping ligt aan een super mooi meer en ik en mijn vader zijn gelijk gaan zwemmen. Super lekker water en ook super helder. Ook zagen we nog een slang bij het water!

camper vakantie Zweden een aanrader.

Lees ook de rest van de camper reis verslagen in Zweden.