Camper Zweden vakantie de laatste paar dagen! – Vissen en Verdwalen?!

Camper Zweden dag 11

De laatste dagen van de camper Zweden reis. Deze dag was er wat fout gegaan met de foto’s. Alles was nogal wazig namelijk. We waren in ieder geval naar Camping Alcatraz gegaan. Een camping met Nederlandse eigenaren. Het was een hele aparte camping.
We vonden het wat te duur voor wat er was, maar we bleven dan ook maar een nachtje. We stonden aan het water en tegenover ons was er een tentje waar live muziek was! Dat was heel erg gezellig. Ook was er een kampvuurtje naast ons en in de avond had een stel een date daar! Zo schattig was dat. Ze gingen ook vissen, was heel leuk om te zien.

Camper Zweden dag 12

Vandaag was het heel erg regenachtig en zijn we best lang gaan rijden. Na 4 uur kwamen we uit bij een camping in Ulricehamn, maar die vonden we niet zo leuk. Toen zijn we een uurtje verder gereden naar Habo camping, waar we een week eerder ook hadden gestaan. Hij had nog maar één plekje voor één nacht, dus de volgende dag gingen we weer verder. ‘S avonds bestelden we daar nog een heerlijke hamburger met patat!

Camper Zweden dag 13

Vandaag reden we door daar camping Stensjo. Best een leuke camping met verderop een mooi meer! De rest van de dag hebben we uitgerust.

Camper Zweden dag 14

Vandaag had mijn vader een vispas gekocht en ging hij vissen! Hij heeft 3 kleine en bijna 1 grote vis gevangen. Ik heb mijn boek uitgelezen aan het meer! Later ging het regenen en toen hebben we tv gekeken. ‘S avonds heeft mijn vader hamburgers gebakken en heb ik nog marsmallows gesmolten hmmmm…!

Camper Zweden dag 15

Dit was eigenlijk onze laatst echte vakantie dag. Want de dag erna gingen we in 3 dagen naar huis rijden. We gingen vandaag een wandeling maken van 3,5 km. Toen liepen we langs het water en we kwamen nog vlinders, kikkers, slangen en roofvogels tegen! Na 3 uur kwamen we erachter dat we verdwaald waren… We hadden eerst allemaal rode paaltjes en uit het niets werden het oranje paaltjes. Google maps hebben we ook geprobeerd uit te vinden waar we waren. Hij kon wel vinden waar we waren, maar niet hoe lang het nog was naar de camping en hoe we moesten lopen.

2 uur later kwamen we eindelijk een huis tegen en toen kwamen we erachter dat we 16 km verkeerd hadden gelopen! We hebben toen aangebeld en het waren zulke lieve mensen! Die man heeft ons toen heel lief terug naar de camping gebracht met de auto. Mijn vader gaf hem nog 50 euro, want we hadden niets anders en hij weet natuurlijk niet hoe veel dat is, hahah. Toen we terug waren in de camper ging het ook nog eens regenen! Dat was een aardig avontuur.

Die dag erna zijn we naar de boer in Aabenraa weer gereden, waar we ook op de heen weg hadden overnacht. De dag erna zijn we naar een camping net in Nederland gereden en vandaag zijn we terug naar huis gereden. De camper vakantie reisverslagen kunt u terug lezen en het bestaat ui 4 delen.