Recently read #25 o.a Review van PS. I still love you

Review van PS. I still love you

Ik las deze keer twee leuke boeken! PS. I still love you las ik nog voordat ik op vakantie ging. Amy and Roger’s epic detour las ik vooral in de camper onderweg naar huis. Ik kwam erachter dat ik in de camper kon lezen! Ik hoop dat ik nu dan ook in de auto kan lezen.. Vandaag een review van PS. I still love you en Amy and roger’s epic detour.

Review van PS. I still love you

PS. I still love you – Jenny han

Lara Jean had niet verwacht écht verliefd te worden op Peter. Zij en Peter deden maar alsof. Tot nu dan. Het wordt allemaal nog verwarrender als een andere jongen uit haar verleden terugkeert, en daarmee ook haar gevoelens voor hem. Kan iemand verliefd zijn op twee jongens?

De vorige keer schreef ik al een review van To all the boys i’ve loved before en PS. I still love you is het vervolg daarvan. Ik was heel enthousiast om aan dit boek te beginnen en ik ben toch wel een beetje teleurgesteld. Zeker het begin vond ik een beetje saai, er gebeurde niet veel en ik vond het een beetje herhalend. In het midden veranderd dit gelukkig. Ik vond het wel onwijs leuk dat ze nu echt werkt in het verzorgingstehuis. Stormy is zo’n leuk personage! Wat ik wel goed vond van het begin is het instagram incident. Ik kan hier niet te veel over zeggen want dat zou een spoiler zijn, maar ik vond heel goed dat zo’n topic in het boek voor kwam. Ik vond Kitty nog leuker in dit boek dan in het vorige boek. Ik vond Peter een stuk minder in dit boek. Ik vond het einde wel heel erg leuk samen komen en ben nu benieuwd naar het derde boek die volgend jaar uit komt!

PS. I still love you is te koop bij bol.com en bookdepository.

goedamyandroger

Amy and Roger’s epic detour – Morgan Matson

Amy is zeventien en staat op het punt van het westen van Amerika naar Connecticut in het oosten te verhuizen. Drie maanden eerder is haar vader bij een ongeluk omgekomen. Zijn dood heeft grote sporen achtergelaten in het gezin. Amy’s moeder wil dat Amy met hun auto naar Connecticut komt. Maar sinds het ongeluk rijdt ze niet meer. Daarom heeft haar moeder een reisgenoot geregeld: Jake, de zoon van een kennis. Amy ziet er als een berg tegenop om vier dagen lang met een onbekende jongen in de auto te moeten zitten, maar wanneer de knappe Jake haar chauffeur blijkt te zijn, wordt de reis ineens een stuk spannender. Al snel besluiten de twee een ‘kleine’ omweg te maken en bijzondere plekken te bezoeken. Met elke kilometer groeit hun band, maar ook de spanning. Het wordt een reis om nooit te vergeten.

Ik had al zoveel goeds gehoord over Morgan Matson haar boeken, dat ik in mijn vakantie Amy & Roger’s epic detour meenam. Het begin vond ik gelijk al heel leuk. Wat mij gelijk opviel was dat ik alle personages onwijs leuk vond! Ik kon me goed inleven in Amy en ze was een heel leuk personage met diepgang. Roger was ook onwijs leuk! Heel lief en zorgzaam. De gesprekken tussen Amy en Roger vond ik ook heel leuk. Het spel met 20 vragen bijvoorbeeld! Roger pushte Amy ook niet om erover te praten en dat vond ik lief. De andere personages vond ik ook heel leuk. Ik vond alleen Amy haar moeder echt niet leuk. Ik begreep wel waarom ze zo was, maar ik vond het zo zielig voor Amy. Ik vond het jammer dat Amy en Charlie tweeling zijn en geen goede band hebben, want dat verwacht je eigenlijk wel van een tweeling. Qua gebeurtenissen had ik eigenlijk verwacht dat het boek een stuk spannender zou zijn. Ze namen een andere route dan haar moeder had gepland voor ze. Ze gingen wel naar leuke dingen toe, maar echt spannend was het niet. Ook staat op de voorkant dat het een grappig boek is, maar misschien snapte ik de humor niet, maar dat vond ik wel meevallen. Alsnog echt een super leuk boek!

Amy and Roger’s epic de tour is te koop bij bol.com en bookdepository.