Recently read #35 – o.a review Bright

bright

Geen kerstfilms deze keer meer! Ik heb deze keer 4 hele verschillende films gekeken. Ik keek onder andere een actiefilms, namelijk Bright. Ook keek ik pitch perfect 3, be somebody en eindelijk keek ik ook breakfast at Tiffany’s! Lees snel verder voor mijn reviews van deze films.

Breakfast at Tiffany’s

Van de zomer keek ik Roman holiday waarin Audrey Hepburn speelt en die film vond ik echt super leuk! Ik wilde daarom ook graag Breakfast at Tiffanny’s kijken, want daar hoor ik altijd heel veel over. Deze film is wel al in kleur, wat gelijk al heel anders is dan Roman Holiday. Ik vond Holly wel een heel leuk en apart karakter. Het verhaal vond ik op zich ook wel leuk, maar ik vond het wel een beetje moeilijk te volgen. Het acteerwerk is ook niet zo top, maar het sfeertje in New York maakt het wel leuk. Er zitten wel een paar hele grappige en leuke scènes in, zoals de scène dat ze iets gaan stelen in een winkeltje. Ik vind Roman holiday wel leuker, maar deze film vond ik ook wel leuk!

Be somebody

Deze film is elke keer trending op Netflix, dus ik werd nieuwsgierig! Het is een film eigenlijk voor echt jonge tieners, maar ik vond hem eigenlijk ook wel leuk! Maar zeker voor jongere tieners is de film leuk denk ik.  Je kan merken dat het een lowbudget film is, maar ik vond dat niet zo heel storend. Ook hoe het gefilmd was vond ik juist heel leuk en anders! Maar het acteerwerk was best wel heel erg slecht en dan vooral van de jongen die Jordan speelt. Zo jammer, want dat verpeste voor mij wel een beetje de film. Het verhaal was wel heel leuk, zeker voor de tijd van nu en voor jonge meiden!

Pitch perfect 3

Ik ging naar de bioscoop om deze film te zien, want ik vond de vorige twee films ook heel leuk van pitch perfect. Het begin vond ik een beetje verwarrend en pas helemaal op het einde begrijp je het. Ik ga niet zeggen hoe, want ik wil geen spoilers geven. Zoals de andere twee films vond ik echt weer dat Fat Amy deze film maakt. Ze is gewoon zo grappig, dat de andere personages er eigenlijk niet meer toe doen. Ik vond het muziek element heel leuk, bijvoorbeeld de scène dat Beca muziek maakt op een beat van DJ Khaled. Ik wist helemaal niet dat hij in de film speelde en ik vond hem best wel een grappige toevoeging aan de film. Ook speelde Ruby Rose in de film. In OITNB vond ik haar best wel goed, maar in deze film vond ik haar niet zo goed.. Voor de rest was de film echt weer heel leuk en grappig!

Bright

Ik zag deze film overal voorbijkomen en vond het heel gaaf dat zo’n grote film met Will Smith op Netflix te zien zou zijn in plaats van in de bioscoop. Ik wist niet heel veel over de film. Ik heb alleen veel nummers van de soundtrack gehoord zoals het nummer van MGK, Camila Cabello, Logic en Bastille. De soundtrack is dan ook echt heel erg goed! Ik houd meestal niet zo heel erg van actiefilms, maar deze vond ik best wel leuk. Ik houd niet van al die scènes waar ze alleen maar aan het schieten en weet ik veel wat aan het doen zijn. In deze film deden ze die scènes vaak in slow motion, wat echt super gaaf was! Het bleef spannend en dat was zo anders dan in andere actie films. Daardoor werden die actie scènes ook wat minder luidruchtig en druk, wat ik heel erg kon waarderen. De acteurs zijn allemaal super goed in deze film en ik had ook niets anders verwacht. Het verhaal vond ik ook heel erg leuk en interessant. Het dystopische sfeertje vond ik heel gaaf. Ik vond vooral eigenlijk de actrice die Tikka speelt heel goed! De film deed me een beetje denken aan Twilight met de Inferni en ook een beetje aan Suicide squad. Ik vond de film zeker leuk en goed, alleen het middenstuk vond ik wat minder want elke scène was weer een schietpartij of iets dergelijks en dat vond ik jammer.