Recently watched #13 o.a review van The martian

the martian

Het is weer tijd voor 4 filmsreviews! Deze maand keek ik vooral heel veel Disney en andere animatie films, want die maken mij altijd vrolijk! Ook keek ik nog the martian, wat ik ook een goede film vond. Kijk verder om te zien welke andere films ik gekeken heb en wat ik ervan vond.

Brave

Ik vond deze film er heel erg leuk uitzien, vooral door de hoofdpersonage Merida met haar grote bos rode krullen. Ik vond Merida sowieso een heel leuke personage, ze wilt gewoon doen wat ze zelf wilt en ze is heel stoer en dapper! De accenten in de film vond ik ook heel erg leuk. Door dat sterke accent heb je wel echt ondertiteling nodig trouwens, anders is het niet te volgen. Eerst dacht ik dat ik de drie broertjes niet zo leuk zou vinden, maar uiteindelijk waren ze super schattig! De humor in deze film vond ik ook best leuk. De muziek sprak mij ook erg aan! Het verhaal vond ik wel oké. Het heeft wel een goede boodschap, maar ik had een spannender verhaal verwacht. Alsnog een hele lieve en grappige Disney film, maar niet mijn favoriet.

The martian

Ik was super benieuwd naar deze film, gelijk al toen hij uitkwam. Toch was ik hem weer even vergeten, maar ik bleef goede verhalen horen over the martian. Ik keek hem samen met mijn ouders, broer en schoonzus en we vonden hem allemaal heel erg gaaf. Hij duurt best lang, maar dat heb je amper door. Het is één groot avontuur, maar ik had hem toch spannender verwacht. Vooral het einde is heel erg spannend en wil je gewoon weten of het lukt of niet. Allemaal goede acteurs natuurlijk, vooral Matt Damon. Ik keek vooral uit naar de humor in de film en die vond ik ook heel erg leuk. Ik was bang dat het technische vervelend en saai zou zijn, maar dat viel reuze mee. Het is ook wel interessant. Ik vond ook heel gaaf hoe de film eruit zag! Ook vond ik de film toch best emotioneel en heb ik bijna gehuild, meer omdat het gewoon zo spannend is soms. Wel vond ik raar dat je geen moment zijn familie ergens zag. Ik vond het echt een hele leuke, avontuurlijke, grappige en toch emotionele film! Zeker een aanrader.

Inside out

Nog een Disney film! Ik wilde deze film al heel lang zien, omdat ik er heel veel goede dingen over hoorde! Ik vond deze Disney film, heel anders dan andere Disney films. Ik vond hem echt heel erg verdrietig de film. Bijna een drama voor kinderen. Ik snap wel waarom deze film zo veel goede recensies heeft, want kinderen leren van deze film heel veel. Ze leren vooral waarom ze zich voelen hoe ze zich voelen en gaan daardoor zichzelf beter begrijpen. Maar ik kijk een Disney film omdat ik iets vrolijks wil kijken en ik werd eerlijk gezegd niet super vrolijk van deze film, wat ik normaal wel heb na een Disney film. Ik vond het idee heel goed uitgedacht en alles zag er ook heel erg gaaf uit. De karakters vond ik ook heel leuk en het is ook best spannend!

Minions

Ik weet nog dat toen deze film uitkwam ik heb heel graag wilde zien en toen ben ik hem weer vergeten. Ik vond despicable me en despicable me 2 hele leuke films! Ik vond het verhaal van de film wel heel erg leuk bedacht. Dat de minions een slechte baas moeten hebben om voor te werken en dat nog niet zo makkelijk gaat. De minions zijn ook wel heel erg schattig en dan vooral natuurlijk Bob! Ik vond het begin van de film dan ook heel leuk en schattig, maar meer naar het einde toe zakte mijn enthousiasme weg en boeide de film mij niet meer zo erg. Erg jammer! Eerlijk gezegd begon ik op een gegeven moment het praten van de minions irritant worden. Ik vond het einde wel heel erg leuk bedacht!