Recently watched #20 o.a review van Midnight in Paris

Midnight in Paris

Ik heb deze keer echt 3 hele leuke films gezien. Ook heb ik een review van de documentaire over Amanda Knox. Ik heb een review van Midnight in Paris, The huntsman winter’s war, No escape en de documentaire Amanda Knox.

The huntsman winter’s war

Ik was in eerste instantie heel erg benieuwd naar deze film omdat de titelsong van Halsey is. Toen de film begon had ik pas door dat het een vervolg is op snowhite & the huntsman.  Ik had die film een aantal jaren geleden gezien en vond hem heel erg leuk, dus dat was een leuke verrassing. Ik raad je wel aan om misschien iets van te voren die film nog een keer te kijken als je hem al gezien had. Ten eerste zijn de acteurs in deze film super goed! Zeker charlize theron, maar ook zeker Emily Blunt. Dat is altijd heel erg fijn. Ook hoe alles eruit ziet is heel erg gaaf. Ik vond wel veel dingen te onrealistisch. Kijk Harry Potter is ook onrealistisch maar om te één of andere reden klopt alles en voelt het echt. Bij deze film klopte bijvoorbeeld vaak de kleding niet vond ik en daardoor voelde het niet realistisch. Ik denk dat het ook kwam door de humor, die trouwens wel heel erg leuk is! Ik vond het verhaal heel leuk en avontuurlijk, maar vond het nog niet spannend genoeg. Alleen het einde was wel heel erg spannend en ook heel erg goed! Zeker een aanrader als je fan bent van dit soort films en je de eerste film gezien hebt. Ik denk trouwens dat er ook nog ruimte is voor een derde film, zou ik leuk vinden!

Amanda Knox

Ik wist wel een beetje wie Amanda Knox was en ik heb volgens mij ook de film gezien die erover gaat, maar nu is er dus een documentaire erover en ik was gelijk heel erg nieuwsgierig! Ik had eigenlijk verwacht dat het net als Making a murderer zou zijn en het dus 10 afleveringen zouden zijn, maar het is een documentaire van anderhalf uur. Dat vond ik gelijk al jammer, want je krijgt hierdoor niet echt de details te weten. Het begin vond ik een beetje saai. Dan verteld Amanda over haar leven in Italië. Maar dat is natuurlijk wel belangrijk voor de zaak. Ik vind deze zaak heel erg interessant en als je dat ook vind moet je deze documentaire zeker kijken, of je gelooft in haar onschuld of niet.

No escape

Deze film is zo onwijs spannend! Wel gek om Owen Wilson in zo’n spannende film te zien, want meestal speelt hij in romantische komedies. Op het begin denk je dat het niet zo’n bijzondere film is, maar als het eenmaal spannend wordt blijft het ook echt spannend. Er zitten niet echt schrik moment in de film, maar wel echt schokkende momenten. Echt verschrikkelijke dingen ga je zien, dus als je daar niet tegen kan zal ik hem niet kijken. Hij is gewoon onwijs spannend. De acteurs zijn goed en je leeft helemaal mee met het gezin. Dit is gewoon één van je grootste nachtmerries ooit. De film is geen moment saai en blijft je boeien tot de laatste scene!

Midnight in Paris

Ik was helemaal vergeten dat ik deze film wilde zien, totdat ik hem voorbij zag komen op Netflix. Ik ben gek op films die zich afspelen in het verleden en dan helemaal de jaren 20 en dat heeft deze film! Ik vind Owen Wilson ook een hele leuke acteur. Ook Rachel McAdams speelt in deze film, maar ik vond haar niet echt heel erg goed in deze film. Dat kan ook aan haar personage liggen, want ik vond Inez echt helemaal geen leuk personage. Sowieso vond ik de stukjes uit het heden niet zo heel erg leuk. Dat vond ik een beetje saai en ik irriteerde me aan Inez, haar vrienden en haar ouders. Gil vond ik een heel erg leuk en schattig personage. Het idee vond ik ook heel gaaf. Dat hij elke avond wordt opgehaald door een auto en dan door de jaren 20 reist. Ik ben zo gek op de jaren 20. De kleding, de mensen de muziek alles! Ik vond de acteurs die bijvoorbeeld Adriana, Hemingway en Dalí speelden echt super goed acteren. Ik kende alle beroemde mensen van die tijd die voorbij kwamen wel een beetje en dat was echt heel leuk. Ik vond de film echt heel leuk en interessant.