Recently watched #22 o.a Review finding dory

finding dory

Deze keer keek ik eindelijk Finding Dory! Ook keek ik 2 kerstfilms om in de kerstsfeer te komen. Één van de kerstfilms vond ik wel heel erg leuk en de andere was een beetje een tegenvaller helaas. Lees verder om 4 film reviews te lezen!

Finding Dory

Ik was vroeger grote fan van Finding Nemo en ik vind het zo leuk dat ze er nu een deel twee is. Het begin is gelijk zo onwijs schattig met kleine Dory, maar ook best wel zielig. Dory is gewoon zo onwijs schattig en grappig. Ze is nog leuker met de stem va Ellen Degeneres. Zo leuk om Nemo ook weer te zien. Echt een van de leukste animatie film ever. Ik kan niets anders zeggen dat de film onwijs schattig is. Ook is het best wel spannend! Heel de film door en zeker het einde is heel erg spannend! Er zitten ook goede levenslessen in de film, dat vind ik altijd wel goed als dat in een kinderfilm zit. Zeker gaan kijken een keer!

Alice through the looking glass

Ik was niet de grootste fan van Alice in wonderland. Die film vond ik heel onduidelijk en er gebeurde te veel. Wel vond ik de film er super gaaf uitzien. Nu is Alice through the looking glass ook verfilmd en ik ging hem kijken. Eigenlijk heb ik precies dezelfde mening over deze film als de eerste film. Er gebeurd heel veel en daardoor is de film heel onduidelijk. Ik verveelde me gewoon toen ik de film keek.. Natuurlijk zag alles er wel heel erg leuk uit! Ik vond het karakter van Anna Hathaway echt heel erg irritant praten en doen. De mad hatter vind ik wel echt een leuk karakter! Het einde vond ik trouwens dan weer wel heel spannend en zat ik aandachtig de film te kijken. Het einde maakte de film dan wel weer wat beter, maar ik vond het toch een teleurstelling.

Arthur christmas

Ik wilde in de kerstsfeer komen, dus ik keek Arthur christmas. Ik had deze film ook vaak voorbij horen komen, dus ik was benieuwd. Ik vond hoe alles eruit zag wel heel erg leuk, alleen vond ik het gelijk al jammer dat de pakketjes met een soort van ruimteschip werden bezorgd en niet op de ouderwetse manier, maar gelukkig kwam dat later goed! Ik vond Arthur een heel erg leuk personage! Hij was zo heerlijk vrolijk en lief. Hij was ook eigenlijk de enige echt leuke vrolijke personage en dat vond ik heel erg jammer. Ik vond de andere personages saai (behalve grandsanta dan), maar vooral waren ze allemaal niet zo vrolijk en ik vond dat de kerstsfeer een beetje verpest werd daardoor. Alsnog wel een hele schattig film, maar niet de beste kerstfilm ooit.

The polar express

Deze film komt toch elke keer langs rond de kerst, dus ik dacht laat ik hem maar een keer kijken. Ik vond ten eerste hoe de mensen eruit zagen echt totaal niet leuk. Heel nep en het leek echt op van die spelletjes van vroeger. Hoe de rest eruit zag vond ik nog wel leuk op zich, maar ook niet super mooi. Ik vond de film vooral heel erg saai en sloom. De film is ook wel gebaseerd op kinderen, maar ik denk dat het ook voor echt jonge kinderen bedoelt is. Ongeveer na de eerste helft werd de film wel wat leuker en zeker tegen het einde aan vond ik hem wel heel erg schattig worden! Niet echt een grote aanrader, maar op zich wel een schattige film.

Wat is jouw favoriete kerstfilm?