Recently watched #23 o.a review van Suicide Squad

Suicide squad

Ik heb deze keer echt heel veel leuke films gezien! Zo keek ik eindelijk Suicide squad en ik ben wel echt benieuwd of er een deel 2 komt. Wel weet ik dat Harley Quinn een eigen film krijgt en daar ben ik ook benieuwd naar. Daarnaast keek ik nog een Nederlandse film, een Disney film in een nieuw jasje en een thriller!

Pak van mijn hart

Ik zag dat deze film op tv kwam en het leek me gelijk een hele leuke Nederlandse film. Ik vond het vooral heel erg leuk dat Chantal Janzen er in speelt! Ook vind ik Benja Bruijning en Halina Reijn altijd erg leuk. Het verhaal was simpel en niet verrassend, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik vond het echt een hele leuke film, waar je ook van in de kerstsfeer of Sinterklaas sfeer komt en dat wilde ik graag. Iedereen speelde heel goed, er zat veel leuke humor in en er zat ook wat droevige dingen in, maar vooral ook lekker romantisch!

Jungle book (2016)

Ik wilde deze film heel graag zien! Ik ken het jungle book verhaal niet zo goed, dus het was spannend voor mij om de film te zien. Ik hoorde iedereen erover dat ze de jongen die Mowlgi speelt heel goed vonden acteren, maar ik vond het wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk is het wel heel knap dat hij op zo’n jonge leeftijd al zo’n rol kan spelen, want hij ziet zijn tegenspelers helemaal niet. Toch vond ik dat je het wel merkte dat hij ze niet echt zag. Ik vond op het begin Gray echt zo onwijs schattig, jammer dat hij niet vaker voorbij kwam. Ik vond hoe alles eruit zag wel heel erg gaaf en het begin was gelijk al spannend! Mijn favoriete stukjes waren toch wel met Baloo. Hij is zo grappig en lief! Het einde vond ik onwijs spannend! Ik vond het zeker wel een hele gave film.

The girl on the train

Ik heb dit boek gelezen en ik ben niet zo’n fan van thriller boeken, maar wel van thriller films. Toch heb ik dezelfde mening over de film als over het boek. De film komt gewoon veel te laat op gang. Het laatste half uur is pas echt spannend en de rest zit je wel een beetje te gokken wie het gedaan heeft, maar ook niet zo heel erg. Het verhaal pakt je gewoon niet goed genoeg. Ik vond wel de cast heel goed en zeker het acteer werk van Emily Blunt vond ik heel goed! Lijkt me niet makkelijk om zo geloofwaardig een alcoholverslaafde te spelen. Ik vond denk ik wel de film net iets beter dan het boek, maar dat komt omdat de film je net iets meer boeide. Ik vond het voor een thriller gewoon niet spannend genoeg.

Suicide squad

Ik had al heel veel over deze film gehoord en vooral heel veel lovende dingen. Zo ging bijvoorbeeld iedereen afgelopen Halloween als Harley Quinn. Ik was toch wel benieuwd en ging de film kijken. Wat me gelijk op viel was dat Harley Quinn en The joker heel bijzonder waren en echt uitstaken boven de rest. Qua acteerwerk, maar vooral qua karakter. Dat vond ik wel jammer, want de andere karakters waren helemaal niet zo bijzonder in vergelijking met hun twee. Ik vond ook dat de speciale effects er echt niet zo mooi uit zagen, heel jammer! Ook ben ik nog niet zo te spreken over het acteerwerk van Cara Delevigne. Ik ben wel gek op Jared Leto en hij acteert ook echt super goed! Net als Will Smith natuurlijk en ook Margot Robbie. Ik vond de film een beetje van hot naar her gaan en vond het soms een beetje moeilijk om te volgen. Er had wel wat diepte in gemogen van mij. Toch vond ik het een leuke film! Aan het einde vormen ze ook echt een eenheid en dat vond ik vooral heel erg leuk.