Recently watched #24 o.a review van La La land

la la land

Ik heb weer 4 films reviews voor jullie van de films die ik de afgelopen tijd heb gezien! Ik keek een hele aparte sc-fi film, een verrassend spannende film, een grappige film en ik keek ook La La land. Benieuwd of ik La La Land ook zo geweldig vond? Lees dan verder!

Midnight special

Ik weet even niet zo goed hoe ik hier een review van moet schrijven. Het is namelijk nogal een aparte film. Ik keek deze samen met mijn ouders, broer en zijn vriendin en dan kijken we altijd een spannende film. Ik wist dus alleen dat het een spannende film was, pas toen ik de film aan het kijken was kwam ik erachter dat het een scifi film was. Ten eerste vond ik de acteurs heel erg goed! Zeker Micheal Shannon, maar ook Kirsten Dunst speelt in deze film. Het is een hele langzame film, er wordt heel weinig gepraat in de film en er wordt ook weinig uitleg gegeven. Op zich vind ik zulke films altijd wel iets hebben en dat had ik ook met deze film. Ik vond het leuk als je je de hele tijd afvraagt wat er nou aan de hand is, maar meestal wordt er aan het einde van de film wel een uitleg gegeven. Aan het einde wist je wel een beetje wat er nou aan de hand was, maar ik had echt nog veel meer uitleg gewild! Het was echt een open einde en dat vond ik jammer. Wel een gave film als je van dit soort films houd!

Nerve

Ik dacht dus dat dit een leuke grappige en spannende film zou zijn. Nou haal dat grappig er maar af en verdubbel 3 keer het spannende. Deze film was echt zoveel heftiger dan ik had verwacht. Het gaat dus over een spel waar je wordt uitgedaagd en daar krijg je geld voor. Maar weiger je een opdracht dan verlies je al je geld weer. Op het begin zijn de dares nog wel onschuldig en grappig. Totdat het steeds gevaarlijker wordt en ik dacht echt, waar the hell zit ik naar te kijken? Het is zo spannend, de hele tijd zat ik gespannen te kijken. Het enge aan deze film vind ik dat dit dus echt zou kunnen gebeuren, zo scary! Zeker het einde sloeg echt alles. Zeker een goede spannende film!

La La land

Ik had natuurlijk al onwijs veel gehoord over deze film en was heel benieuwd wat ik ervan zou vinden. Ik keek vorig jaar toevallig Grease en toen zei ik nog waarom worden er niet meer zulke films gemaakt? En La La land deed me echt denken aan zo’n film zoals Grease! Ik ben er dol op. Ik vond de muziek echt prachtig in deze film, ik houd wel van een beetje jazz. Ook hoe alles gefilmd is en hoe alles eruit zag vond ik heel leuk. Echt waar ik van houdt. Alleen vond ik het verhaal een beetje saai.. Echt heel jammer! Als het nou een heel speciaal of mooi verhaal was geweest, dan was het echt een 10 geweest. Ik houd van Emma Stone en ook natuurlijk van Ryan Gosling. Het einde vond ik ook heel leuk bedacht! Niet zo’n standaard einde, maar echt een verrassend en mooi einde!

Bridget jones baby

Ik was niet de grootste fan van de bridget jones films, maar tuurlijk vond ik ze wel leuk om te kijken. Ik was dan ook benieuwd naar de nieuwe bidget jones film! Het is echt weer een echte bridget jones film vind ik. Alles wat je ervan verwacht! Behalve dat Bridget Jones er ineens een stuk anders uitziet.. maargoed. Het is echt een zoetsappige en ook onrealistische film, maar soms is dat wel leuk. Ik heb serieus hardop gelachen toen ik deze film keek en dat had ik niet verwacht. De karakters waren onwijs leuk en vooral haar beste vriendin Miranda vond ik een heel grappig karakter. Het einde vond ik onwijs leuk en verrassend gedaan! Geen hele bijzondere film, maar wel leuk om te kijken.