Recently watched #26 – o.a review the secret life of pets

the secret life of pets

Deze keer weer 4 reviews van hele verschillende films! Ik ging onder andere naar Ladies night van Het verlangen, de nieuwe Nederlandse film met Chantal Janzen. Ik keek eindelijk Inferno en ook the secret life of pets waar ik veel van verwachtte! Allemaal niet super goede films, maar 1 film heeft mij wel heel erg verrast.

Het verlangen

Meestal vind ik Nederlandse films wel oké. Vaak zit er wel leuke humor in en/of een leuke romantieke twist. Precies dat miste ik heel erg in deze film vond ik. De grapjes die gemaakt werden vond ik echt totaal niet grappig en ook was er vrij weinig romantiek te zien in de film. De romantiek die er in zat was vrij oppervlakkig, wat op zich nog niet zo erg is, maar alles kwam ook heel laat op gang dat ik niet eens door had dat bijvoorbeeld twee mensen verliefd waren. Daarnaast het verhaal. Het verhaal is heel simpel en totaal niet bijzonder. Soms ook nog niet zo erg, maar ze deden er ook niets mee. Het was gewoon heel saai. Ook de dialogen waren heel simpel en saai. Zo jammer! Ook hadden ze bijna allemaal een nep Amsterdams accent, wat echt vreselijk en onnodig was. Het enige positieve wat ik te zeggen heb is dat het acteerwerk wel goed was.

Inferno

Inferno is het vervolg van the da vinci code en angels & demons. Ik heb the da vinci code gezien en die heb film heb ik echt nooit helemaal kunnen begrijpen. Ik weet niet zeker of ik Angels & Demons heb gezien, maar je hoeft niet per se de vorige twee films gezien te hebben om deze film te kunnen volgen. Elke film met Tom Hanks is meestal wel een goede film en de rest van de acteurs waren ook heel goed! Ik vond het zeker wel een goede film. Het is wel echt een film waarbij je goed moet opletten anders ga je het niet begrijpen, maar hij is zeker niet zo ingewikkeld als the da vinci code gelukkig. Het begon vond ik wat minder. Het was wel spannend, maar ik vond Langdon echt veel te naïef op het begin en daardoor vond ik het allemaal niet zo geloofwaardig. Gelukkig werd de film wel steeds beter en had je veel momenten dat er ineens een plottwist kwam. Super goed gedaan!

The secret life of pets

Toen ik voorstukjes zag van deze film leek het me gelijk een hele leuke en grappige film! Wie vraagt zich nou niet af wat huisdieren nou heel de dag doen als jij er niet bent? Ik vond het heel leuk hoe alles eruit zag. Ik vond het een beetje op speelgoed lijken waar ik vroeger mee speelde. Ik vond Max gelijk onwijs schattig en ook vond ik Chloe gelijk heel leuk. Max is echt de standaard loyale hond en Chloe is echt hoe ik me een kat voorstel. Het begin vond ik onwijs leuk, totdat Max de weg kwijt raakt en weer de weg terug naar huis moet vinden. Toen begon de film mij iets te hysterisch te worden. Er gebeurde echt wel grappige dingen, maar er werd vooral heel veel geschreeuwd. Als ik ergens niet tegen kan dan is het wel heel veel geschreeuw in films. Zo onnodig en irritant. De scene in de worstjesfabriek vond ik wel weer erg leuk, ook omdat er ineens een liedje van Grease voorbij kwam! Voor het grootste deel was ik dus niet zo heel erg fan van deze film.

Beyond the lights

Om eerlijk te zijn keek ik deze film, omdat ik erachter kwam dat MGK erin speelde. Ik verwachtte niet zoveel van de film, totdat ik toch wat goede reviews voorbij zag komen en IMDB geeft de film een 6,9, wat best hoog is! Ik vond het begin gelijk al heel erg goed. Met het super mooie liedje en daarna de dramatische gebeurtenis zat je er gelijk goed in. Dat doet een film niet zo snel! Ik vond alle karakters leuk en interessant en zeker Noni is natuurlijk heel erg interessant. Het is misschien niet de beste film ooit, het edit werk is bijvoorbeeld niet zo goed en loopt niet altijd vlot, maar het is wel echt een goed verhaal en een heftig verhaal ook! Ik heb echt met tranen in mijn ogen naar deze film gekeken. Als je de trailer ziet en het lijkt je wel een leuke film, dan moet je hem echt kijken!