Recently watched #29 – o.a review van to the bone

to the bone

Ik heb weer vier film reviews voor jullie. Ik keek 4 hele verschillende films, maar ook 4 best wel hele goede film! Ik keek onder andere Tot the bone, waar best veel ophef over was. Ook keek ik Roman Holiday, want ik had nog nooit een film van Audrey Hepburn gezien!

The space between us

Deze film raadde mijn vader aan en toen ik zag dat Asa Butterfield erin speelt moest ik hem zien! Britt Robertson vind ik trouwens ook een hele leuke actrice. Ik vind het begin van de film nog een beetje langzaam. Zeker echt het eerste halfuur. Je ziet dan Gardner helemaal nog niet in beeld komen. Ik snapte wel dat we die achtergrond moesten weten, maar dat hadden ze ook korter kunnen doen vind ik. Ook vond ik dat eerste stuk heel anders dan de rest van de film. Dat eerste stuk was veel serieuzer. Ik vond Gardner zo onwijs leuk en schattig! Echt heel grappig ook. Tulsa vond ik ook wel leuk, maar een beetje te stereo type van opstandige puber. Op een gegeven moment kwam er een spannend moment, maar ik vond dat niet echt in de film passen. De rest van de film was onwijs schattig en leuk!

Sully

Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en dat vind ik een film altijd wel interessanter maken. Ik vond ten eerste de casting heel goed gedaan. Heel veel goede acteurs en Tom Hanks is natuurlijk altijd goed! Ik had een best spannende film verwacht, maar ik vond het meer iets wat een beetje op een documentaire leek. Je kent die programma’s toch wel van air investigation dat vliegtuigen neerstorten? Daar leek het op, maar dan veel beter geacteerd. Ik kreeg er niet echt een film gevoel bij en kon me dan ook niet goed concentreren op de film. Ik vond de film niet per se slecht, maar ik vond hem gewoon niet zo bijzonder.

To the bone

Na 13 reasons why had iedereen het over deze film en ik was super nieuwsgierig. Ik vind sowieso Lily Collins een super leuke actrice. Sowieso vond ik de cast heel goed gedaan! Ik vond elk karakter ook heel interessant. Ook zat er best wat humor in de film, wat ik zelf altijd wel fijn vind bij een film met een serieus onderwerp. Moet het wel goed gedaan zijn vind ik en dat was het deze keer ook. Ik vond gelijk Luke een super leuk en hoopvol karakter! Ik bleef geboeid toen ik de film keek en dat is altijd een goed teken! Tegen het einde aan werd de film wel een beetje vaag, maar op zich vond ik dat wel bij de film passen. Ik vond het echt een hele goed en ook onverwachts leuke film!

Roman Holiday

Ik las laatst Alex, approximately en in mijn review daarvan vertelde ik al dat ik helemaal zin kreeg om Audrey hepburn films te gaan kijken. Ik had namelijk nog nooit een film van haar gezien! Ik koos ervoor om Roman holiday te kijken, omdat dat de film is waardoor Audrey hepburn doorbrak als actrice. Eerst moest ik natuurlijk even wennen aan dat het een zwart wit film is, maar daar was ik eigenlijk wel snel aan gewend. Het geeft juist een leuk effect, ook al vroeg ik me elke keer af welke kleur nou de kleding was bijvoorbeeld. Het verhaal is onwijs schattig! Ik was bang dat het een beetje saai zou zijn, maar dat was het totaal niet. De film duurt namelijk ook bijna 2 uur. Er is niet zo heel veel dialoog, maar dat was eigenlijk niet nodig. Hierdoor moesten de acteurs ook veel meer echt acteren en dat was leuk om te zien! De film was ook echt grappig en natuurlijk romantisch. Echt een super leuke film en ben benieuwd naar haar andere films!