Recently Watched #4 met o.a review van paddington

paddington_2_69670

Het is weer tijd voor een film review! Deze keer heb ik 4 random films. Allemaal zijn ze een andere genre. Ik keek namelijk, Wild, Identity thief, App en Paddington. Ook was Harry Potter op TV en ik heb ze allemaal gekeken, ik ben erachter gekomen hoe leuk ik Harry Potter eigenlijk vind.

Wild

Het begint een beetje vies. Met dat ze hele zere voeten heeft met allemaal blaren. Ik kan nogal slecht tegen dat soort dingen. Je zit er hierdoor wel gelijk in. Het is heel realistisch gefilmd, waar ik wel van houd. Ik houd ook van sci-fi films enzovoort, maar zo’n realistische film als deze vind ik ook gaaf. Je ziet terwijl ze aan het lopen is steeds stukjes van haar verleden en de reden dat ze deze wandeling maakt. Ze komt wel een paar hele creapy mannen tegen. Maar sommige zijn ook heel leuk en aardig. Ik had verwacht dat het een beetje saai zou worden, ik bedoel een vrouw die 1000 mijl gaat wandelen klinkt niet zo spannend, maar eigenlijk is het heel spannend en afwisselend. Reese is trouwens echt een goede actrice. Ik vond vooral de momenten op de stops het leukst. Het verhaal is zielig en heftig, maar op 1 moment vond ik het pas echt heftig, de rest vond ik nog wel meevallen. Na een uur wordt de film ook wat heftiger en interessanter. Het einde vond ik wat abrupt, ik had liever nog gezien wat er gebeurd na de wandeling. Wel echt een goede leuke en spannende film!

Identity thief

Toen deze film 2 jaar geleden uitkwam wilde ik hem eigenlijk gelijk kijken, maar dat is er nooit van gekomen. Nu had ik een keer zin om een film te kijken en keek ik of er nog wat leuks op netflix stond en toen vond ik hem toevallig! Hij begint gelijk al heel erg grappig. Ik vind komedies wel leuk, maar meestal vind ik ze een beetje slap. Deze film vond ik wel echt gelijk al heel leuk. Sommige momenten waren een beetje overdreven, maar daar moet je van houden en ik houd daar niet zo van. Ook de scene met de auto’s vond ik niet zo geslaagd. De anderen momenten vond ik wel echt mega grappig. De acteurs vond ik ook best goed in deze film, vooral dan de twee hoofdpersonen. Ik vond de muziek ook geweldig goed gekozen bij deze film. Ook op een gegeven moment krijgt de film wat meer diepte en ik houd daar altijd wel van, anders wordt het zo vlak. Het einde vond ik heel erg leuk, een happy end! Als je van komedies houdt moet je deze film sowieso kijken!

App

Toen deze film uitkwam vond ik hem er al heel erg spannend uit zien. Toevallig was hij laatst op tv en heb ik hem gekeken. Volgens mij kan je ook een App downloaden tijdens het kijken van de film, maar dat heb ik niet gedaan. Bij het begin schrok ik al gelijk. Ik vond het echt best een goede film. Vaak vind ik Nederlandse films namelijk niet zo goed. Ik vond het idee van de App Iris heel erg gaaf. Dat ze alle elektronische dingen kon beïnvloeden bijvoorbeeld. De acteurs vond ik ook best goed, alleen op het einde vond ik het acteerspel en ook het verhaal wat minder. Ik vond het idee zo goed en spannend verzonnen, maar hoe er later op ingespeeld word vond ik wat jammer. Ze hadden het veel beter kunnen uitwerken. Er zaten wel echt spannende stukken in en ik schrok wel af en toe. Soms was het ook iets saaier helaas. Ik vond het echt een goede Nederlandse film, alleen jammer hoe ze het verhaal hadden uitgewerkt.

Paddington

Toen ik klein was, was ik echt gek op Paddington. Toen ik dus zag dat er een film van was wilde ik hem gelijk kijken. De film is echt mooi weergegeven, heel mooi gefilmd en paddington ziet er zo schattig uit! Het begin is wel een beetje zielig eigenlijk. Ik vind het zo leuk dat het in Londen is gefilmd. Ik heb wel al vaker gezegd dat ik gek ben op Engeland. Het huis waar de familie Brown woont is zo leuk! Echt zo’n typisch Engels huisje. Als je binnenkomt dat zie je bij de trap een hele mooie schildering van een blossom boom, zo mooi! Dat zou ik in mijn eigen huis wel willen. Het moment dat hij zijn naam zegt is ook zo grappig. Je ziet ook een keer een heel erg leuk typisch Engels straatje. Wel vind ik het jammer dat paddington niet zo vaak echt rondloopt in Londen. Ik had nog wel wat meer willen zien van Londen. De film was echt heel erg schattig, maar om eerlijk te zijn kon ik soms mijn aandacht er niet bij houden en vond ik hem was oninteressant. Dit komt denk ik omdat het een kinderfilm is, ook al vermaak ik me vaak prima bij een kinderfilm. Wel denk ik dat hij voor kinderen echt heel leuk is. Het einde is wel best spannend en op het laatst ook heel grappig!