Recently Watched #5 o.a review van what if

whatif0815a

Het is weer tijd voor een review van de laatste 4 films die ik gekeken heb! Eigenlijk allemaal romantische films, blijkbaar was ik daar voor in de stemming! Zeker heel veel goede films deze keer en helaas ook een teleurstellende.

What if

Misschien was het niet zo’n goed idee om deze film te kijken nadat ik een hele harry potter marathon had gedaan. Maar het viel wel mee, ik had alleen op het begin er een beetje last van. Ik vind Daniel Radcliffe wel een hele leuke acteur en ik vind zijn stem zo leuk! Het begin vond ik gelijk al heel erg leuk. Wallace en Chantry zijn allebei heel awkward, waardoor hun gesprekken echt heel leuk zijn. De grapjes die ze maken zijn soms wel een beetje raar. De andere personages vond ik ook heel erg leuk. De vriendschap tussen Wallace en Chantry was heel leuk, hoe ze met elkaar om gaan enzo. Er is een scene dat Wallace met zijn vriend een lamp koopt en die scene was echt heel grappig. Je verveelt je geen moment als je deze film kijkt, hij is zo grappig! Er zaten ook opeens stukjes tussen dat je soort van animaties ziet, omdat Chantry animaties maakt. Ik was daar niet zo’n fan van en vond het ook geen toegevoegde waarde. Dat was eigenlijk het enige wat ik niet zo leuk vond. Voor de rest echt een van de leukste romantische komedies ooit!

The best of me

Als eerste viel me op dat deze film best mooi gefilmd is, vooral het begin met de sterrenhemel en het ongeluk van Dawson. De zoon van Amanda herkende ik van teen wolf, hij speelt dan de jongere Derek. Ik houd heel erg van flashbacks in films/series en deze film bestaat voor het grotendeel uit flashbacks. Ik vond ook de flashbacks het leukst. Je weet vanaf het begin dat er iets gebeurt is waardoor Amanda en Dawson niet meer samen zijn, maar je weet niet wat. De jongere Dawson is trouwens echt heel knap, ook de jongere Amanda trouwens. De actrice die de jongere Amanda speelde vond ik ook een hele goede actrice. Deze film liet me echt onwijs lachen en is echt super romantisch, wat te verwachten in van een Nicholas Sparks film. Vooral met de setting van het huisje bij het water en ook de tuin. Toen ik erachter kwam waarom ze niet meer samen zijn en wat er allemaal gebeurt was moest ik echt huilen. Deze film makes you feel all the feels. Het einde vond ik ook onwijs mooi en deze film is zeker een aanrader!

Jupiter Ascending

Ik was zo enthousiast voor deze film! Channing Tatum en Mila Kunis in een film samen en ook nog een sci-fi film. Maar helaas, deze film was een grote teleurstelling. Het leven van Jupiter (wie noemt zijn kind nou Jupiter?) is zo standaard en afgezaagd. Ze moet altijd schoonmaken en klusjes doen en is ongelukkig en dan komt er natuurlijk opeens een knappe man in haar leven. Er zit ook niet echt opbouw in deze film. Opeens waren er gekke buitenaardse mannetjes die haar wilden vermoorden. Ook hoe de mensen en Channing Tatum zelf eruit zagen vond ik zo nep. Met van die oortjes en horens, nee niet mijn ding. En ik kan echt wel tegen een beetje fantasie, maar deze film vond ik niet mooi. Ik vond sommige acteurs, en dan voor Eddie Redmayne eigenlijk wel weer verassend goed. Maar de personage van Channing tatum vond ik echt niks. Hij speelde een bitter iemand, maar ik vond het echt stom. Ik heb hem trouwens niet eens afgekeken. De laatste tien minuten heb ik niet meer gekeken en ben ik een andere film gaan kijken.

Her

Na de teleurstelling van Jupiter Ascending ging ik een andere film kijken. Dat werd her, ik had al wel eens van deze film gehoord. Het is wel een beetje een rare film en ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik was er wel heel benieuwd naar. Ook al was deze film raar, ik bedoel hij wordt verliefd op een computer. Toch kon ik me in hem inleven en het is niet een super spannende film, maar ik verveelde me echt geen moment. Ik ging trouwens wel gelijk opzoeken wie de stem van Samantha is en het was natuurlijk Scarlet Johansson, waar ik een beetje fan van ben. Het is eigenlijk een psychologische film en ik kan begrijpen als je deze film kijkt en het echt totaal niets vind en heel erg awkward. Want de film is ook awkward, maar ik kan hem zeker aanraden!