Vakantie camper Zweden dag 1 en 2

Vakantie camper Zweden

Het leek mij wel leuk om weer reis verslagjes te maken van mijn Vakantie camper Zweden. Vorig jaar toen ik naar Italië ging heb ik dat ook gedaan. Deze keer hebben we een camper gehuurd en zijn we naar Zweden vertrokken! Ik ben op dit moment ook op vakantie, want ik heb af en toe wifi.

Dag 1

We vertrokken zondag om 8 uur. Onderweg hadden we helaas pech. We kwamen er namelijk achter dat één knipperlicht en achterlamp het niet deed, maar gelukkig had de ANWB het zo gemaakt! Toen reden we door naar Aabenraa in Denemarken. We kwamen daar om 5 uur aan en we overnachten bij een boer. Zo leuk! Voor maar een tientje per nacht heb je een plek, stroom, een douche, een wc en nog een kamertje met een tv en keuken. We hadden ook zelfs wifi en ook stonden we tussen de koeien!

De koeien zijn erg gezellig en blijven je in de gaten houden.

Dag 2

De volgende ochtend werden we rond 7 uur wakker, hebben we ons snel klaargemaakt en zijn we verder gaan rijden naar Zweden. We moesten heel veel mooie en lange bruggen over en 2 keer tol betalen. Helaas was er een omleiding precies naar het stadje waar de camping was, dus we deden er een uurtje langer over. Toen hadden we eindelijk de camping gevonden en hier blijven we tot woensdag. We staan op Sjostugan camping in Almhult! Een hele mooie camping aan een meer. We kwamen rond 4 uur hier aan. Het was heerlijk weer toen we aankwamen! We hebben lekker gegeten, ik heb nog wat gelezen en toen gingen we weer slapen.